TAROT-DENNÍ KARTA-TROJKA  POHÁRŮ

16.03.2022
trojka pohárů
trojka pohárů

TROJKA POHÁRŮ. Příjemná karta. Ve výkladu se mi objevuje tehdy, když člověk bude mít fajn období. Bude mít štěstí na lidi. I když bude lehkomyslný, vše mu projde. Rozhodně tento den nebude platit heslo "Bez práce nejsou koláče", protože tato karta vám dává předzvěst, že dnes můžete mít i za malou snahu velkou odměnu. Ale vězte, toto netrvá navždy . Dámy-koketujte, pokud chcete, budete mít úspěch. Trojka označuje celistvost a hojnost, takže na dnešek jsem měla jen samé dobré vyhlídky. A mě to fungovalo. Ráno jsem vstala pravou nohou. Karta je předzvěsti dobrých zpráv, což dnes taky klaplo. 👍 A nikdo mě dnes nevytočil. Ani, když se fakt snažil.  No co víc si přát 💖 Trojka pohárů mluví také o spontánnosti a je fajn si někdy zablbnout. Chci ji zítra zase.🙏
#tarot#vykladkaret#věštění#kartářka#budoucnost

Ing. Renáta Šavrňová
IČO 14057123 
Re-n-ka@seznam.cz
MT  604254249
 
 
 Instagram:
mikasjewels

FB : Renka Sav
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky