TAROT-DENNÍ KARTA-ŠESTKA HOLÍ

16.03.2022
šestka holí
šestka holí

ŠESTKA HOLÍ. Hole jsou pragmatičky. Chtějí nám říct hlavně něco o kariéře, ale i o touhách a cílech, které bysme měli sledovat. Hlavně do toho ale nemotejte city. Šestka holi naznačuje, že bude v těchto oblastech den úspěšný. Pokud přijdou překážky, přeskočíte je jako nic. Neřešitelné vyřešíte. Proběhnete konečně cílem. Jen POZOR na EGO. Ono jak se vám bude dařit, tak můžete být úspěchem zaslepeni a přestanete poslouchat dobré rady. A budete mít sklony přehánět. Jenomže vítězství není věčné. Nezapomeň, že pokud jdeš nahoru po zádech jiných, našlapuj měkkce a ohleduplně, protože nikdy nevíš, jestli ty záda nebudeš potřebovat, až budeš padat dolů.
Můj den proběhl pod vládou šestky holí úplně normálně. Tak jsem si odpoledne říkala, že asi nade mnou nemají takovou moc, nic jsem nevyhrála, nevšimla jsem si, že bych něco ohromného vyřešila, nikdo mě nechválil a ego se mi zdálo v klidu. Ale neměla jsem hodnotit den před večerem. Prostě já si nedám říct, že ty karty mají pravdu, a že se vždycky projeví. Večer jsem šla na návštěvu ke kamarádce, se kterou se nám rozešly životní cesty asi na 10 let. Nevidíte se, ale pořád jsem ji očkem sledovala. Myslela jsem si, že probereme praktický život, který jsme si zatím odžily. A tady šestka holí udeřila v celé své parádě. Ne, že bych nad kamarádkou vyhrála nebo ji zdolala jako překážku. 🤗 ale pod jejím vlivem jsem vyhrála nad svým egem, protože mě ona zavedla k myšlenkám, které mi zůstaly dlouho skryté. Takže to bylo fakt o EGU, o kterém jsem si myslela, že je v klidu. Myslím, že mě k ní poslal Vesmír, protože mi měla otevřít oči, abych konečně viděla své skryté pochybnosti, které mi neprospívají a viděla svůj správný cíl. A tím nad sebou vyhrála. Takže šestka holí nelhala. Dík Regi. 💌
#tarot #tarotovekarty #vykladkaret #osud #věštění 

Ing. Renáta Šavrňová
IČO 14057123 
Re-n-ka@seznam.cz
MT  604254249
 
 
 Instagram:
mikasjewels

FB : Renka Sav
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky