TAROT-DENNÍ KARTA-SEDM POHÁRŮ

16.03.2022
Sedm pohárů
Sedm pohárů

VÝKLAD SOBĚ. Tak  jsem si vytáhla Semičku pohárů. Je to karta mnoha tváří. Jednak karta pro snílky, kteří si staví vzdušné zámky, jsou plní představ, ale skutek utek. Taky karta pro ty, co nic nestihnou. Naložili si toho nesmyslně tolik, že je jejich vlastní plány v realitě paralyzovaly . Takže brzděte, než vás to semele. Je taky kartou pro nerozhodné, která jim radí, aby se podívali na problém z více uhlů, vše promysleli a uvědomili si, že jejich rozhodnutí je potřeba učinit jak pomocí mysli tak i intuice. Rovnováha je základ. Emočně docela nářez.
Taky já jsem od rána dostala zabrat. Napřed byl přede mnou jen úklid. No pohoda, pohoním se se smetákem po domácnosti, přejedu žehličkou pár věcí a vymalováno. No to bych si ale musela ráno vytáhnout jinou kartu. Už dopoledne zmatek-pojedeme plavat? Ano. Ne. Proč ne? Ano. Pojedeme sami? Ne. Nakonec ano. Úklid jen zčásti, zbytek potom. Neva, vrátím se z bazénu a mam další plán - budu dopisovat blog. Najednou ještě v bazénu telefon- potřebujeme masérku, zvládneš to? Jasně, blog počká, smeták snad stihnu. Tak valím z bazénu, sbalit věci na masáže , něco vyžehlit, ježiš ještě jsem chtěla okoupat psa, no blog počká, smeták počká, mě to snad semele. Odmasíruju svoje, odcházím s tím, že bude aspoň klidná neděle, jenže sedmička pohárů nedá pokoj- hele, můžeš ještě dát masáže ráno? Pomoooc. Ještě, že je zítra nový den a já si vytáhnu novou kartu.

Ing. Renáta Šavrňová
IČO 14057123 
Re-n-ka@seznam.cz
MT  604254249
 
 
 Instagram:
mikasjewels

FB : Renka Sav
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky