TAROT-DENNÍ KARTA-PĚTKA PENTAKLŮ

16.03.2022
Pětka pentaklů
Pětka pentaklů

PĚTKA PENTAKLŮ. 😏 Jako by nestačilo, že je pondělí ráno, ještě si vytáhnu tohle. Tato karta totiž sebou přináší ne zrovna dobré pocity a energie. Musím počítat s těžkostmi okolo financí, práce či praktického života. Ale ne takovými, co dokáží člověku způsobit jiní lidé třeba pomluvami či žalováním za zády. Totiž NEJVĚTŠÍ PSYCHO si člověk v sobě dokáže udělat sám, ani na to nepotřebuje ostatní. Tato karta ukazuje, že ať se vám děje cokoli, vidíte to vždy z té horší (a ještě líp z té nejhorší) stránky a máte tendence obviňovat za to jiné. A panikaříte. A problém nafukujete. Až se pěkně propracujete k pocitu, že byste se raději šli zahrabat sto metrů pod zem.
Prostě jste zaslepení negativitou a nevidíte žádné světlo, které na vás proudí-stejně jako ta chudák paní z karty, která nevidí světlo z krásného vitrážového okna.
A k tomu je výklad karet boží. Štěstí přeje připraveným. Když jsem ráno viděla kartu, věděla jsem, že se mnou Vesmír začíná hrát hru UKAŽ CO DNES VYDRŽÍŠ. Řekla jsem si, že vyhraju. Co na tom, že jsem po ránu nic nestíhala, polila se, zničila si včerejší skoro celodenní práci a nakonec mě ještě rozbolela hlava a moje maminka se opět projevila jako předsedkyně společenství mých největších kritiků. Prostě - ráno "se to nepose.. ", tričko uschne, moje včerejší práce zas nebyla tak skvělá, vzal ji čert. Na bolavou hlavu jsem si vzala prášek no a mamince jsem řekla, že je to všechno výsledek její nedůsledné výchovy mé osoby. Prostě jsem se snažila dívat přes to vitrážové okno na světlo a NEBÝT jak ta chudák paní na kartě.
I když vám karty věští nepříjemnosti, tak ony opravdu přijdou , ale je na vás, jak to uchopíte.
Karta ale taky říká:" Buďte k sobě vnímaví a solidární ". Ano, jdu se podívat, kde najdu číslo účtu na podporu těch, kteří trpí válkou.
#tarot # výklad karet

Ing. Renáta Šavrňová
IČO 14057123 
Re-n-ka@seznam.cz
MT  604254249
 
 
 Instagram:
mikasjewels

FB : Renka Sav
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky