TAROT - DENNÍ KARTA - OSM HOLÍ

16.03.2022
osm holí
osm holí

Od božího rána
ploužím se jak šnek,
Že vytáhla jsem OSM HOLÍ?
Kdo by to byl řek.
Prý mě čeká velká rychlost, spousta novin, změna směru,
jenže mě se dnes chce spát, takže:
"Milé hole na vás seru".
Taky prý mám čekat důležité informace,
jasně🙄 leda o tom, že mi dají více práce.
Ale HOLE pokoj nedají,
ze židle mě rychle zvedají.
Přišla totiž zpráva od jedné paní úřednice,
prý mi všechno klaplo a změn bude více.
Ať prý nemám žádné strachy,
nechtěj po mě ani prachy.
Na vše, oč jsem žádala
a taky měsíc čekala,
jsem blahosklonně od úřadu,
kulatý štempl dostala.
Kdo by ráno řek, že rychlost OSMI HOLÍ,
sehraje v mém životě tak důležitou roli.
Jedním telefonem se můj život mění,
to co bylo.......tak už není.
Změny sice trochu bolí-----ale je fakt, že tohle umí jen OSM HOLÍ.
#tarot#vykladkaret#věštění#budoucnost#magie

Ing. Renáta Šavrňová
IČO 14057123 
Re-n-ka@seznam.cz
MT  604254249
 
 
 Instagram:
mikasjewels

FB : Renka Sav
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky