TAROT-DENNÍ KARTA-MÍRNOST

16.03.2022
Mírnost
Mírnost

Tak  padla volba na kartu z Velké Arkány MÍRNOST. Mám tu kartu moc ráda. Vrací člověka ke své podstatě a říká - uklidni se, vzpomeň si, že máš kromě těla i duši, o kterou se musíš postarat stejně jako o tělo. Harmonie. Trpělivost. Sebekontrola. Archanděl Michael na kartě, jako ochránce a bojovník ukazuje, že nejen mečem vyřešíme problémy.Karta MÍRNOST je také přesným příkladem toho, co hodně lidí v kartách nehledá a nevidí. Obecně lidé k výkladu karet přistupují tak, že VĚŠTÍ BUDOUCNOST. Co se prostě stane. Ale tak to není. Karty načrtnou "možné události" podle toho, jaké z vás a vašeho okolí momentálně cítí energie. A vy s těmito "možnými událostmi", které vám karty prozradí, můžete pracovat. Můžete se snažit jim vyhnout, oddálit je, nebo jejich dopad zjemnit. Vyjde vám v kartách, že v blízké době budete na tom psychicky ne zrovna nejlíp? Fajn, karty vám to řekly a je na vás co s tím. Tak se třeba přihlašte na meditační kurz, abyste zjemnili stres a útok na psychiku.No a vzhledem k mému temperamentu jsem už po vytažení této karty byla ve střehu a slíbila si, že ten den budu zcela klidná, trpělivá a mírná. A nebudu držkatá. Prostě poslechnu varování karty, že by ke mně ten den mohly přijít události vyžadující klidné řešení, jinak by tyto události mohly pro mě řetězit další, ještě horší problémy. Fajn. No jako dá to fušku 🤪 hovořím po telefonu s paní, která nechce pochopit, že je totálně mimo realitu. Na moje klidné odpovědi ve stylu " KARTY MÍRNOST" reaguje jako býk na červený fábor a trpí samonasíracím komplexem. Skončila slovy, že si bude stěžovat. Tak uvidíme, co s tím karta Mírnosti udělá. Pokračuji v prožívání dne s klidem, tak jak moje KARTA chce. Dívám se na slunce, jdu s pejskem na procházku - jako fakt šlápnu na trávníku do psího ho..a. To mám z toho, že čumím na to slunce 🙄. Ale já se nezlobím, snažím se být klidná i když mě šíleně vztekají pejskaři, co si tu kládu po svém miláčkovi neuklidí. Je prostě fajn jeden den vše brát s nadhledem. 🤣
#tarot#výkladkaret#magie#vesteni

Ing. Renáta Šavrňová
IČO 14057123 
Re-n-ka@seznam.cz
MT  604254249
 
 
 Instagram:
mikasjewels

FB : Renka Sav
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky