TAROT-DENNÍ KARTA-DVOJKA HOLÍ

16.03.2022
dvojka holí
dvojka holí

DVOJKA HOLÍ. Tak zase ty ohnivé hole. Pořád po mě chtějí nějakou akci. 🙈. I když vlastně je to dobrá karta. Měla bych mít prý dobrý den, cítit se sebejistá, protože vše držím ve svých rukou. Mám taky uvažovat o změně povolání a měla bych zažít změnu. Nebo aspoň cítit, že se blíží. Karta mě tlačí do rozhodnutí, za kterým si mám stát. Bude pro mě dobré se účastnit nějakého společenství. A má rozhodnutí by měla být nyní správná.
Karta nemluvila do větru. A prostě něco důležitého bylo toho dne vyřešeno za mě. Je to taková souhra náhod ( které podle mě neexistuji). Kdybych se snad stokrát snažila, tak se mi to nepoštěstí. Byla jsem pozvána na návštěvu, kde jsem skoro nikoho neznala. A mezi těmi pro mě neznámými lidmi sedí člověk, který je ten pravý-bez mého přičinění vyřeší můj problém, o kterém se ale nedozvěděl ode mě, ale od někoho jiného. No není to kouzelné. Nehnula jsem ani prstem a můj problém byl vyřešen. Rozhodla jsem se a dostala příležitost. Byla jsem ve společenství, které to vyřešilo ta mne. Krása👍určitě mě tam poslala moje karta. To byl její vzkaz pro mě.
#tarot#vykladkaret#magie#ezoterika#budoucnost#věštba

Ing. Renáta Šavrňová
IČO 14057123 
Re-n-ka@seznam.cz
MT  604254249
 
 
 Instagram:
mikasjewels

FB : Renka Sav
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky